SERVO/GEARBOX VERSION این سروو / گیربکس

سروو / گیربکس نسخه جدید و پیشرفته طراحی جعبه دنسبت اصلی 30: 1 بود و سرعت شافت خروجی حدود 715 دور در دقیقه ند

جزئیات بیشتر

اطلاعات بیشتر

این سروو / گیربکس نسخه جدید و پیشرفته طراحی جعبه دنده اصلی من است . نسبت اصلی 30: 1 بود و سرعت شافت خروجی حدود 715 دور در دقیقه بود که تنظیم تنظیم پارامترهای مناسب PID را دشوار می کرد. این نسخه جدید دارای نسبت دنده ای در حدود 162: 1 است که باعث کاهش سرعت و افزایش گشتاور شافت خروجی می شود.

من ترجیح می دهم که روی این چرخ دنده های مارپیچ دوتایی حرکت کنم زیرا صدای آنها بسیار کمتر از چرخ دنده های معمولی است و نیروهای روی دندان با سرعت بیشتری منتقل می شوند. چرخ دنده ها به دور یک شافت فولاد ضد زنگ 6 میلی متری می چرخند که با روغن تحمل روغن کاری شده است. در حالت ایده آل ، همه چرخ دنده ها باید دارای یاتاقان باشند ، این برای لحظه بعدی در نظر گرفته شده است. بر خلاف طرح قبلی من از 2 یاطاقان 20 میلی متری برای پشتیبانی از شافت خروجی استفاده کردم.

سروو از موتور DC 775 36V 9000rpm استفاده می کند که توسط Universal Morion Controller (UMC) من هدایت می شود . گشتاور ایستاده از نظر تئوری حدود 297 کیلوگرم بر سانتی متر است ، من توانستم سروو را با گشتاور حدود 132 کیلوگرم بر سانتی متر آزمایش کنم. در طول آزمایش هیچ یک از چرخ دنده ها شکست ، همه آنها در PLA چاپ شدند. پیوند ضعیف در این طرح اما جایی که زبانه های نصب شده و چرخ دنده های مورب در مرحله اول در شافت موتور استفاده می شود. این 2 دنده معمولاً هنگامی که می خواستم ماشین را با ترمز دستی روشن به جلو بکشم ، در زیر بارهای زیاد می لغزند ، اما وقتی آزمایشی را انجام دادم که در آن گشتاور 132 کیلوگرم بر سانتی متر را کشیدم ، این اتفاق نیفتاد. حداقل این میزان گشتاور.