جدید Triumph Spitfire ماشین مدل سال 1962 نمایش بزرگتر

Triumph Spitfire ماشین مدل سال 1962

Triumph Spitfire در سال 1962 راه اندازی شد و هدف آن رقابت با آستین-هلی اسپریت بود ، اما در همان سال رقیب دیگری نیز ظاهر شد - MGB. Triumph’s Herald به لطف ساخت شاسی جداگانه ، بستر مناسبی را برای توسعه یک اسپرت دو سرنشین باز در بالای سر فراهم کرد ، حتی اگر این مکانیک از هشت استاندارد 1953 گرفته شده باشد.

جزئیات بیشتر

اطلاعات بیشتر

Triumph Spitfire در سال 1962 راه اندازی شد و هدف آن رقابت با آستین-هلی اسپریت بود ، اما در همان سال رقیب دیگری نیز ظاهر شد - MGB. Triumph’s Herald به لطف ساخت شاسی جداگانه ، بستر مناسبی را برای توسعه یک اسپرت دو سرنشین باز در بالای سر فراهم کرد ، حتی اگر این مکانیک از هشت استاندارد 1953 گرفته شده باشد.

Triumph قدرت زیادی برای ارائه ندارد ، اما فقط با 670 کیلوگرم مکمل ، عملکرد بهتر از چیزی است که فکر می کنید - مخصوصاً که چهار گلدان 1147 سی سی مجهز به کربوهیدرات دوقلو ، میل بادامک تیز و بیشتر رایگان بود منفولد اگزوز تنفسی

کدام یک از Triumph Spitfire را بخریم؟
در طول نزدیک به دو دهه تولید موتور رشد کرد ، بدنه آن دوباره سبک شد و سیستم تعلیق آن قابل اصلاح شد تا هندل خودرو قابل پیش بینی تر باشد. با این حال ، هیچ یک از این اتومبیل ها واقعاً سریع نیستند و هیچ یک از آنها الان یک Elan را ارائه نمی دهند ، اما در این صورت قیمت های لوتوس را نیز پرداخت نمی کنید.

پروژه Spitfires در مورد پروژه های زیادی وجود دارد ، اما اگر می خواهید ماشین را حتی در خانه به درستی بازیابی کنید ، حتی اگر چیزی را خریداری کنید که نیاز به تعمیرات اساسی دارد ، شکستن خوب است. با این حال ، بهتر است یکی از اینها را بخرید یا یک ماشین واقعا خوب - نه یک وسط. این یک شانس خوب است که شما برای اتومبیلی که به کار زیادی احتیاج دارد بیش از شانس پرداخت کنید.

تفاوت های زیادی بین مقادیر مختلف Spitfire وجود ندارد. اتومبیل های بعدی بیشتر قابل استفاده هستند اما خودروهای قبلی خلوص طراحی بیشتری دارند. در نتیجه ، همه آنها به همان اندازه مورد جستجو قرار می گیرند - اگرچه Mk3 مورد علاقه خاص است زیرا دارای خطوط بهتر از MkIV و 1500 است اما نسبتاً قابل استفاده است.

در طول عمر Spitfire سه موتور مختلف نصب شده بود که هر یک در مدل های دیگر در محدوده Triumph نیز جای می گرفت. از آنجا که Spitfire به طور کلی بیشترین میزان تنظیم را داشت ، شما باید مطمئن شوید که موتور نصب شده همان مکانی است که در آن تعلق دارد ، زیرا واحدهای کم قدرت اغلب جایگزین سایر مدل های Triumph می شوند.

تمام شماره های موتور Spitfire با F: FC در مورد MkI / MkII ، FD برای MkIII ، FH برای MkIV (اما FK برای خودروهای آمریکایی) و FH برای 1500 (FM برای اتومبیل های آمریکایی) شروع می شوند. با این حال ، احتمال خوبی وجود دارد که چیز دیگری نصب شود ، مانند موتور روشن شدن G (هرالد) ، D (دولومیت) یا Y (سالن 1500).

MkI و MkII Spitfires دارای یک موتور 1147 سی سی بودند ، اما از آنجا که این ماشین های اولیه نادر هستند ، بعید به نظر می رسد اتومبیلی با یکی از این نیروگاه های نسبتاً بی روده پیدا کنید. حتی اگر خودروی نسل اول یا دوم را پیدا کنید ، احتمال اینکه موتور برای یک دستگاه بعدی عوض شده باشد وجود دارد. MkIII دارای یک نیروگاه 1296 سی سی بود که به MkIV منتقل می شد ، اما به دلیل تجهیزات کنترل میزان انتشار ، قدرت کمتری داشت.

سه نسل اول Spitfire از جعبه دنده چهار سرعته دستی یکسانی بهره می برد که در همه دنده ها به غیر از نوع اول ، سنکرمش وجود دارد. MkIV با یک گیربکس یکسان ، اما در همه نسبت ها دارای سنکرمش بود ، در حالی که 1500 یک واحد مشتق شده از مارینا دریافت می کند ، که با دوام ترین گیربکس است.